Tuesday, September 17, 2013

rezeki


Assalamualaikum semua...
firstly saya nak say.....ALHAMDULILLAH...
syukur pada Allah...setinggi-tinggi syukur....
sesungguhnya Dia maha pemurah lagi maha pengampun....
bersyukur kerana Dia memberi saya kesempatan bernafas di atas dunia ini lagi...
bersyukur kerana pintu rezeki dibuka untuk saya pagi-pagi nie...
ALHAMDULILLAH...
pagi tadi dapat call from MRSM Muar....call for interview...
"Guru Sandaran Matematik Tambahan"
choiii....guru add math tau tak...!!!
tahu tak add math saya nie dapat ape mase SPM???
ish jangan wat hal la wahai cikgu MRSM oiiiii....
saya nie SPM tu pon takat lulus je...
sekarang nie nak suruh mengajar budak2 yang amek add math pulak?
ish jangan wat koje gileeee...hahahaha
anyway sangat-sangat lah bersyukur ke hadrat mu illahi...
actually saya tak pernah pon apply apa-apa yang berkaitan GURU...
suddenly saya dapat call untuk jadi cikgu sandaran..
itu nama nya rezeki......
insya Allah i will grab the opportunities...
bukan senang nak dapat rezeki bergoloek-golek cam tu kan...
bergolek depan mata lak tu..kihkihkih...
so readers....doakan yang terbaik untuk diri ini....
if dapat jadi cikgu pon seronok jugak..weeeeeeee~~
see u readers...muah2!! =D

2 comments:

  1. Alhamdulillah.. syukur..rezeki..pasni nk pgl cikgu la..hehe.. :)

    ReplyDelete
  2. hahahahaha...kene lengkap panggil tu...cikgu add math sue XD

    ReplyDelete