Monday, September 23, 2013

crazy time


Assalamualaikum everybody...
haaaaa....nampak tak keceriaan nyaaaa... =)
oopppssss jap2...i'm bleeding....jerawat pecah..hahahahaha XD
jumaat dan sabtu yang lepas...adalah hari yang bahagia buat diri ini...
ALHAMDULILLAH... ^__^
sebab ape? sebab my friends from jay beee datang shah alam oiii...
hang out with them...memang gempak! XD
actually tak plan pape pon nak jumpe ke stay up ke...tak de pon...
bende mengejut..plan last minit..hahaha..=D
ape yang saya happy sangat ialah kawan baik saya dah baik dengan saya balik...=)
ALHAMDULILLAH....
ada sedikit perselisihan kefahaman sebelum nie...
and i'm sure tak ramai yang tahu hal nie...
if ade yang tahu pon maybe just pretend macam tak tahu...
jangan pikir diri ini tak mengetahui nyaaa..hehe..
but its okay...everything goes well...Alhamdulillah...
diri ini juga diberi peluang untuk explain perkara sebenar kepada nya...
sesungguhnya aku tak buat sesuatu if tak ada sebab...
dan kanag-kadang sebab tu tak mudah untuk diberitahu...
dan sebab itu juga bukan mudah untuk dikongsi bersama...even kita bersahabat dunia akhirat...
percaya pada aku..
aku akan beritahu semua nya if aku yakin dengan penerimaan mu sahabat...
okay okay..tutup kes lame....buka cerita hari tu..
Ya Allah...Dia makbulkan doa aku untuk berjumpe mereka....
lame diri ini menunggu saat gumbira itu datang..hehehe...
finally on that day...i'm became my self....sebelum nie, tak tahu jadi diri sape..hikhik..
hari tu jugak pillow-talk with her...sampai tidur lambat..hahaha
even sekejap diri ini sangat bersyukur....ALHAMDULILLAH...
even dah 2 hari lepas mereka bersama ku...tapi kesan senyuman and gelak ketawe nye sampai pagi nie hoiii..hehehe...
berbunga sungguh hati nie.... ^_^
lastly, hope kami dipertemukan lagi di hari yang lain...dipertemukan dengan lebih ramai....rindu mereka =)

No comments:

Post a Comment