Wednesday, September 18, 2013

bersukan


Assalamualaikum readers ku sayangggg...
haaaaa...u all nampak kan tanda-tanda orang tengah happy...hehehe
ALHAMDULILLAH happy....syukur =)
sebab apa happy? sebab semalam dah bersukan...
haaaa...mak bersukan semalam anak-anak...tak caye? hahahaha
bersukan lah sangat!
main hentam kau je main badminton...luar garisan pon ko pukul bola tu..hahahaha
paduli pulak aku! hahaha..janji dapat sambut bola dengan cemerlang.. XD
cemerlang katanyaaa...puuiiii...
seriously lame saya tak main badminton....
last main nya pon tak ingat bila tah...hahahaha...
semalam dapat pegang reket...hamek kau! XD
balik-balik keje lepas mandi and solat terus gerak pegi dewan...
kebulOq jugak lah sebenarnya semalam mase main tu...
mane tak nye...tak dinner....kalau dinner dulu mesti pancit lah kan... XD
okay! disamping bermain badminton (ayat bakal guru ganti) XD
ada anak sorang staff ofis saya.... sumpah budak tu comel! ^_^
memain lah jugak dengan dia....layan kan kanak-kanak....
mula-mula tu malu-malu cat...dah lepas tu hilang kemaluan nyaaaaa.....
kemaluan disini bukan membawa maksud censored okayyyy!! -_-
layankan je budak kenit tu main bola....alahai dia sangat comel!! ^_^
finally semalam saya menjadi diri saya yang sebenar....
ketawa and berlari macam kanak-kanak riang.....hahahaha XD
miss my true color XD
okay lah kalian semua....nak log out...
lain kali sambung cerita lagi...daaaa.....
Assalamualaikum! (jawab taw...tak jawab dosaaaa)

2 comments:

  1. cik sue..aku pun bru pegang raket sabtu lepas..lama sgt x main badminton..haha..aku rsa pling last time kita intersesi dlu kt segamat..waaaaa..

    ReplyDelete
  2. hahahahaha...ye kot...aku pon xingat dah....

    ReplyDelete