Monday, September 30, 2013

kalau gua dah menyampah


Assalamualaikum sayang-sayang ku semua...
okay...you all nampak tajuk entry kali nie macam ala-ala ganas gitu kan...
sebelum jari laju menaip idea yang sedang mencurah-curah nie...
firstly...saya nak mohon maaf diatas kekasaran entry kali nie...
maybe saya akan menggunakan perkataan "aku" untuk membahasakan diri...

The story begin...tapi tak tahu nak start cerita dari mane..hahaha
okay-okay aku nak teros cakap aku tak puas hati dengan hamba Allah nie...
aku malas lah nak story mory panjang...semua dah beso...dah tua!
lu orang boleh pikiaq guna kelapa hotak!
bukan kepala lutot!
maybe korang tak penah tahu perangai aku sebenar kan....hangin aku korang tak penah pikiaq!
sebab aku tak nak tunjuk at the first place...
tapi korang nak sangat aku tunjuk true color aku lah sekarang nie cite dia kannn...
gua dah penah cakap jangan wat gua menyampah! tapi lu pikir gua sembang kosong kannn....
tadi lu call gua, lu dengar gua gelak...lu jangan pikiaq gua lupa dah ape lu buat...
lu jangan buat tak tahu...masa lu akan tiba..
ape aku cakap nie bukan untuk hamba Allah tu sorang je okay!
semua yang buat dajal kat aku..sesape lahh...
jangan korang ingat aku bergelak ketawa bersama...aku tak kesah ape korang buat....
aku tak nak penat kan diri balas ape korang buat...sebab...
Allah maha kuasa...Dia maha mengetahui...
jangan tanya and maki orang kalo urusan lu orang semua jadi susah lepas nie...
aku percaya Dia banding dengan manusia yang semua nya PLASTIK!
bukan mendoakan...tapi...
WHAT GOES AROUND COMES AROUND

sebelum tutup..again ku mohon maaf entry kali nie agak kasar...
sebab aku geram dengan perangai manusia yang senang-senang LEPAS TANGAN!
memang terpuji perangai kauorang tu!
cakap kat orang tapi sendiri pon buat...
LU SEMBANG LEBIH LA BRO!

Assalamualaikum


No comments:

Post a Comment