Tuesday, October 29, 2013

SPAN =)


Assalamualaikum sahabat-sahabat! =)
hari nieeee nak senyummmmm sampaiiiii telingaaaa dariiii pagiiii sampaiiii laaa malammmmmm...
haaaa...you all can see tak....betapa bahagianya jiwa iniiii...hehehe
semalam kan my birthday....
at first nak cakap birthday i semalam x best! penat! -_-
sebab my company buat sedikit event...so balik malam...
and for so sure..i am not celebrate my birthday oaky!!
nak buat macam mana..dah keje kan...terima lah dengan hati yang terbuka lagi redha...
tapiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii~~~
ya allah hati nie sungguh lah terharu dan berbunga-bunga...
sebab kawan baik saya masa diploma...bukan bunga...
the guy yang saya story mory dalam blog nie lahhh...bukan dia yang saya admire jugakkk...
dia belanje saya makannnn!!! hahahaha...
lepas balik dari event...dia cakap nak pick me up kat rumah...
so..without say NO...saya pon bersiap...sampai rumah teros siap nak keluar balik..
hahahahaha....lamaaaa sangattt tak jumpa diaaa..
ya allah...betapa rindu nya lah saya kat diaaaa.....
sepanjang jumpa tu...orang boleh nampak saya excited okay...
senyum tak lekang dibibir...wahhh! hahahaha
sampai member saya tu tegur...he said "you nie memang suka ketawa eh..hehe"
haha...mesti lah I suka ketawa...sebab you ada dengan I...hahahaha XD
jujur saya cakap...hilang semua rasa penat and marah dalam diri lepas keluar dengan dia..
padahal tak ada story pasal kerja ke problem pon dengan dia..tapi...
tak tahu kenapa macam tu...saya selesa sangat-sangat kawan dengan dia...
sama perasaan tu bila saya dengan bunga...
rindu saat saya share everything dengan dia...semuaaaa! sedih gembira marah geram bahagia!
nanges...gaduh...maki...haaaa...tu dolu-dolu la kannn...
sungguh rindu sangat-sangat....
satu berita baik dari dia...he have a girlfriend!!!! wow!
okay-okay..nak bagitahu..awek dia comel dohhh..hehehe...^_^
alahai patot pon sekarang susah nak pick up phone if saya call...hahahaha
anyway kawan...I happy untuk you...if anything you nak story macam dulu..I am here for you..
hari nie mood sangat bahagiaaaaa ^___^

Assalamualaikum =)

No comments:

Post a Comment