Thursday, October 3, 2013

kawen


Assalamualaikum awak-awak sekalian...
okay-okay sebelum semua orang excited nak bace post yang bertajuk kawen nie..
sape yang dah menjalani kehidupan sebagai suami isteri?? =P
dalam lingkungan usia 20++++ nie mesti dah ramai yang merancang untuk membina masjid...
melangkah ke suatu alam iaitu alam perkahwinan....
meninggalkan alam bujang...bosan kan alam bujang nie...hahaha XD
sape tak nak kawen tu rase nye dia ada masalah dengan jiwa dia kot...hehe
okay..when we talk abou marriage...wow! so excited! **gatal!
sebenarnya diri ini pon sedang mencari si peneman hati hingga ke hujung nyawa...
eh eh..kawen nie bukan main pondok-pondok eh...
ramai tak caye yang diri ini tak adaaaa...what u all call...boyprennn!
sorry la...boypren-boypren nie gua dah tak layan lah....haaha...belagak!
bukan macam tu....
zaman untuk bermain dah habis...so diri ini inginkan yang serius...
you know serious??
ye....yang serious untuk menjadi future husband...
saya mencari seseorang untuk dijadikan teman hidup yang bergelar suami..
kalau lah yang saya admire tu memang dijodohkan untuk saya...wahhh!!
bersyukur sangat2..hehehe...gatal tetibe =P
tapi rasa nya saya tak kan berterus terang....biar lah rahsia...
if betul dia untuk saya...Allah akan permudahkan nya...
Dia maha mengetahui apa yang terbaik untuk diri ini...aminnnnn.... =)
so maaf lah kawan-kawan if you all ingat saya sombong or jual mahal...
sudah tiba masa nya kita berpikir panjang..heeee
konon-konon matured! hahaha..
ok lah..nak habis time rehat.....sampai sini dulu coretan nya...

Assalamualaikum ^__^

No comments:

Post a Comment