Thursday, October 10, 2013

merepek


Assalamualaikum wahai pembaca....
actually ari nie tak de story best pon yang nak di sharing is caring kannnn....
cumanya..tangan gatal jugak nak menaip...
so sesape yang rase malas nak bace story kali nie better tak yah baca...
sebab nya korang akan terbaca post merepek nie..hehehe
tadi pergi kerja with my friend lah macam biasa....bertiga...
one of my friend text me and said...
"awak, ari nie naik kereta awk boleh?" he said..then I reply.. "k"..
ringkas dan bermakna...haaaaaa....hahahahaha....eh eh..
you all jangan pikir bukan-bukan okay...
suddenly I tough..."dah alang-alang guna kereta aku, baik drive je sampai ofis"...
without any discussion or so what ever...masa kat kereta I said...
"pergi dengan kereta lah".. my freind "nak p dengan keretea??"..me "aah"..
tak perlukan persetujuan ramai plus itu kereta saya kannn....so pergi dengan kereta..
yang tersangat lah bagus nyaaaa....hari nie jalan tak jemm ponnn!
amazing okay! my friend said "eh..tak jem...kan bagus kalau hari-hari tak jem"
then me "aah..sebab dia tahu saya nak bawak kereta hari nie.." =P
sampai office memang cemerlang! 8.20 am dah sampai depan office... XD
pekerja cemerlang lah kata kan...wahhh! perasan lebih! hahaha...
sebelum sampai office sempat pegi beli nasi lemak...okay..
nie effect dari makan nasi lemak lah nie...kemalasan nak wat kerjaaa...
so menaip and updating blog lah jawab nyaaaaa XD

hari nie birthday my best ever friend! cantik kau no. tarikh lahir dia!
10.10.2013 cuma tahun je lah tak kene...hehehe...
pastu tadi sampai office, sebab dah terawal sampai nya kannnn, call lah dia kejap...
sembang...ngumpat....sempat pulak menitiskan air mata...sebab rindu...heeee
lama gak lah sembang...1/2 jam lebih sikit..kehkehkeh...
jangan heran lah...air mata nie memang terlalu murah untuk mereka yang aku sayang..
BUNGA...kadang tak ada sebab pon air mata nie boleh mengalir....
sebab ape? sebab mereka yang aku gelar bunga....S.A.H.A.B.A.T...
tanpa mereka..aku bukan aku...aku kosong...mayat hidup kot..haha
anyway sayang...happy birthday to you...
always love you also bunga-bunga yang lain....
maybe aku bukan yang terbaik untuk korang..korang terima aku seadanya
thanks for complete my life...
THANKS SAHABAT...

Assalamualaikum =)

No comments:

Post a Comment