Monday, March 11, 2013

what the rite decision??


Assalamualaikum semua,
hari nie saya rase gembira sangat tapi bercampur rase seba salah....why?? hurmm..
pagi tadi saya pegi interview untuk job kat pasaraya borong for position assistant manger...
luckily i pass the interview..huh! thanks God....alhamdulillah....syukur sangat2....
manager tu call setengah jam lepas saya keluar dari tempat tu....okay! i'm happy for that...but...
at the same time i fell like....should i accept it or reject it???
macam tolak rezeki kan bile bace nie....why nak tolak bende dah ade...keje bukan senang nak dapat sekarang nie....
memang sayang nak tolak...tapi kalau diterima tawaran tu cane pulak saya nak pegi ke kuala kangsar tu....masalah kewangan puleeeeee... -_-
seriusly rm 0 je dalam poket sekarang nie...haiyoooo..... =O
Ya Allah....ape yang harus saya buat....ayah suruh pegi....tapi mane nak cekau duit...selalu susah kan mereka..... T__T
tolonggggggg!!! dilemaaaaa >,<

1 comment: