Wednesday, March 13, 2013

decision

Assalamualaikum readers ^__^
finally I made the decision...saya terima tawaran kerja hari tu.....why?
my dad and my mom support 300%....so tak ada sebab untuk saya tolak tawaran tu...
ye...memang melibatkan cost yang tinggi untuk saya pergi...plus dalam poket ada RM 0....
but i believe, Allah with me....Insya-Allah....segala urusan untuk ke sana akan di permudahkan....
Insya-Allah juga segala urusan di sana akan dipermudahkan....amin....tolong doakan yang terbaik untuk saya ye wahai readers ku yang cantik, cute, handsome, macho... (ade ke yang bace blog nie??) hahaha....perasan bagos! =D
niat saya cuma 1....dapat kerja nie, nak tolong ibu and ayah ku....macam2 dah pengorbanan yang mereka buat.....semoga Allah permudahkan urusan dan niat aku...amin...^_^
lepas nie dah confirm susah nak ngadap blog....bukan blog je susah nak ngadap, lappy pon la kot....tapi akan diusahakan untuk meluangkan mase untuk blog nie...hehe..

saya search doa nie kat google if tak silap...so boleh la same2 kite amalkan...semoga urusan kita dipermudahkan oleh Dia yang Maha Esa...amin...^__^
sampai berjumpa lagi readers (jumpe ke??)....doakan perjalanan saya ke Perak esok selamat dan baik2 sahaja...tq ye bagi yang sudi mendoakan...Allah saja yang mampu membalas nye...=)
Lastly from me, Assalamualaikum... ^__^

1 comment: