Wednesday, March 27, 2013

unemployed again =(


Hai readers, meet again....
dah lame tak update blog....macam2 dah jadi....and at the end, i'm unemployed again...huhu.. 
so sad.... T_T
kenape? haih...rase macam tak tau nak story dari mane....tapi yang penting, i'm UNEMPLOYED NOW!!!!
everything was smooth at Kuala Kangsar....until saya di "postingkan" ke Skudai, Johor....
disebabkan faktor keselamatan saya terpakse berhenti even belum pon memulakan langkah ditempat baru...REDHA adalah jawapan untuk keputusan dan situasi ketika ini....
mungkin ada yang beranggapan saya lemah dan tak cube pertahankan kerja tu, but saya ada alasan kukuh dari terus buat ibu and ayah rase risau dan tak boleh tidur malam....
ye...saya mengaku, i love that job even bagi sesetengah orang, tak sesuai dengan kelulusan yang dimiliki...but u know what, saya selesa start dari bawah, so i know the flow....i can get the experience...plus i'm an average person, saya mengaku sejujur2 nya....bukan merendah diri, tapi SEDAR DIRI....
ok lah readers, sampai sini dulu luahan kesedihan.....see you next time with fun and happy entry... Insya-Allah... ^_^

No comments:

Post a Comment