Friday, November 15, 2013

apa kena lahai..


Assalamualaikum semua...
ape tak kene lah dengan aku hari nie.....effect dari semalam ke...??
adoiiii...tak penah macam nie....pagi-pagi bangun mata bengkak...
pastu masuk toilet..pas mandi lupa nak basuh muka and gosok gigi...
teros pegi siap-siap iron baju and pakai baju...
masa nak pakai bedak...baru teringat tak basuh muka and gosok gigi lagi...
GILAAA! tak penah aku lupa benda-benda gitu....
gosok gigi and basuh muka tu benda wajib okayyy!! tapi aku tak wat pagi tadi??!!
sah aku dah tak betol!
laju aku teros pegi wat bende wajib tu..gosok gigi and basuh muka! XD
okay-okay...habis cerita kat umah...kat office pulakkk...
selalu kalau naik kereta pegi kerja, mesti singgah beli nasi lemak...
tapi tadi...aku tak ada mood nak makan even semalam tak makan pape....tak lapar...
so sampai office wat air milo makan dengan biskut jee..hehe..
selesai je makan and minum....teros serta merta sakit perot...
okay! usually if aku nak pegi toilet melaksanakan hajat...
sepatutnya jam, cincin 2 ketul kat jari aku tanggalkan...
aku pon teros ke toilet dengan cawan kotor..lepas melaksanakan hajat kononnya nak basuh cawan tu...
lepas tu...selesai perkara kat toilet..aku dengan tak bersalahnya jalan teros pegi ke tempat duduk..
cawan kotor tu boleh pulak aku tinggal bodo kat sink...
dah separuh perjalanan baru teringat cawan tak basuh...dah jadi satu kerja pulak patah balik pegi pantry semata nak basuh cawan seketul tu..haih...-_-
siap basuh...balik tempat dan masa mengupdate blog nie..baru ku sedar yang aku cuma tanggalkan seketul je cincin masa pegi toilet tadi....
dah betol lah tu...tak penah aku wat bende pelik gini....
adoyai...mana lah aku letak fikiran aku nieeee -_-
hope lepas nie tak ada bende pelik lagi aku wat.....

Assalamualaikum...

No comments:

Post a Comment