Wednesday, April 3, 2013

new planning


Assalamualaikum semua =D
ape kabar readers2 saya?? hehe...aik...macam happy je saya nie?
ofcoz laaaaa! sebab nye i have a new plan....for my life! wow! macam hebat je bunyi...hihi...
lepas ape yang jadi before2 nie...about my job...finally i decide nak buat business sendiri....huh?!
yes...do a business is my dream....dah lame ade cite-cite nie...cume nye tak tahu nak wat business ape before nie...but now...i know what to do....hehe...
after discuss with my parent....mereka sangat menggalakkan idea saya nie....Alhamdulillah ^_^
sampai bile nak harap kan kerja dari orang yang belum tentu dapat...baik saya create kerja sendiri...and Insya-Allah i will open opportunity to others...hire them as my workers...am i right??? hehe...berangan jap... XD
lagi pon ape gune sijil degree and diploma yang ade kalau tak mampu nak di gune untuk create kerja sendiri....tak kan ade sijil-sijil tu tapi cume nak kerja bawah orang....
nope!
i am a BOS!... i will make sure my dream come true! Insya-Allah....
so readers....pray for my success.... Insya-Allah if jadi...blog nie akan jadi tempat saya iklan kan produk saya....hope impian nie berjaya dilaksanakan...amin...
lastly, thanks for those read my entry....blog yang merepek nie...hehe...see you next post readers =)

No comments:

Post a Comment